
24 سال پیش در روز سه شنبه 17 دی ماه 1370 با بهره برداری از تسهیلات شبکه پست الکترونیک (ایمیل) در مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات، فصلی تازه در عرصه ارتباطات در کشور آغاز شد.به گزارش سرویس فناوری ایسنا با تلاش مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات که از سال 1376 با ارتقا به پژوهشگاه به «پژوهشگاه دانش های بنیادی» تغییر نام داد، ایران در ابتدای دهه 1370 به عنوان نخستین کشور خاورمیانه - پس از رژیم اشغالگر قدس - به شبکه جهانی اینترنت پیوست. اولین اتصال ایران به شبکه اواخر سال 1992 میلادی موقتا از طریق ...
ادامه مطلب